vrijdag 13 juni 2014

4 maanden!!!

:)
 Zoals de titel zegt: Ik zit op 4 maanden! Wat is de tijd snel gegaan. Eigenlijk zit ik gewoon weer in mijn normale leventje. Ik heb het zelfs zo druk dat ik vergeet om te bloggen. Ik doe bijna alles weer, behalve sporten/gymmen. Ik durf dat gewoon nog niet aan. Ik heb wel al in de meivakantie een keertje gezwommen en over twee weken ga ik nog een keer met de klas zwemmen. Ik vind dat best wel spannend (wat een beetje kinderachtig klinkt maar niet zo is bedoelt) omdat ze dan voor het eerst in het echt m'n hele litteken gaan zien. Sommigen hebben al een deel ervan gezien als hij boven mijn topje uitkomt en sommige foto's maar dat is het wel. Ik draai gewoon weer mee met school en wordt helemaal beladen met toetsen. Sommige leraren houden geen rekening met mee, wat erg vervelend is. Vooral met toetsen inhalen zie je een duidelijk verschil tussen aardige en niet aardige leraren. Ik heb bijna geen pijn meer, maar ik voel wel dat mijn litteken gaat trekken als het warm weer is.
sorry dat deze post maar zo kort was!
Heb je vragen: femkescholten@hotmail.com

kusjes,
femke

Geen opmerkingen: