zondag 11 mei 2014

2 mei

Heeii, deze post is een beetje te laat, sorry!


2 mei ben ik weer naar het ziekenhuis geweest. Ja ik hoor je nu al denken, wow dat is alweer een tijdje geleden, maar ik ben helemaal vergeten er iets over te schrijven.. Ik ben daarna een weekendje weg geweest en ik heb vorige week lange dagen school gehad en ook deze week heb ik het helaas weer druk, dus ik dacht ik schrijf hem maar even snel!

2 mei moest ik om tien voor elf in het olvg amsterdam zijn, wat mijn ziekenhuis voor m'n rug is. Ik was er om precies tien voor elf. Dokter Kruyt had geen uitloop, maar we moesten toch nog wel een kwartiertje wachten. Eenmaal in een 'dokterskamer'daar duurde de afspraak heel kort eigenlijk. Hij keek even naar mijn litteken, die helaas nog erg rood ziet. Het duurt ongeveer een jaar tot dat hij lichter is vertelde hij, dus dat duurt nog wel even.. Ik kan alweer met mijn handen de grond aanraken. Ik kan zelfs verder dan de dokter haha! Ik mag weer een beetje mijn conditie gaan opbouwen, maar ik moet nog een tijd uitkijken met teamsporten en  dingen waarbij ik geen controle over mijn rug kan hebben. En het leukste is, ik mag mee naar walibi met school! Ik ga binnenkort weer fietsen ( in de regen heb ik echt geen zin, bah!) en ook hardlopen wil ik gaan proberen. Ik heb nog een foto gemaakt met de dokter voor in mijn plakboek. Ik sta er niet echt leuk op, maar misschien zet ik hem nog wel op deze blog. Ik zit over 2 dagen, 13 mei , alweer op drie maanden en daar ben ik erg blij mee! De tijd is voorbij gevlogen en de pijn wordt steeds minder. Ik moet over 9 maanden pas weer terug naar de dokter en dat is dan mijn laatste controle! Ik hoef daarna (als alles goed is) nooit meer terug naar het olvg! Ik moet dan röntgenfoto's maken, want die hoefde ik deze keer niet te maken en ik ga dan normale foto's van mijn rug maken zodat ik het verschil kan zijn van voor en na. Ik ben erg blij hoe alles is verlopen!

Een korte post, kort maar krachtig!

wil je iets vragen of gezellig kletsen? femkescholten@hotmail.com

kusjes,
Femke

Geen opmerkingen: