dinsdag 29 april 2014

bezoekers aantal.

:)
Heii,
Ik heb een paar daagjes mijn bezoekers op mijn blog niet helemaal bijgehouden, maar vandaag zag ik dat ik nu al 1050 bezoekers heb gehad! Ik had nooit verwacht dat ik in zo'n korte tijd al zoveel bezoekers zou hebben. Ook hoor ik dat mensen wat aan mijn blog hebben gehad. Ik krijg mailtjes, reacties, doorverwijzingen etc. Ik ben hier echt heel erg blij mee. Ik vind het fijn om andere mensen te helpen, want samen sta je sterker dan alleen. Zelf heb ik ook vriendinnen gemaakt via internet, omdat zij ook geopereerd waren/worden. Het is fijn om met mensen erover te praten, want dan merk je dat je gelukkig niet de enige bent die deze operatie moest/moet ondergaan. Voel je ook vrij om mij altijd te mailen of een reactie te plaatsen.
Ik ga 2 mei weer naar het ziekenhuis, het olvg, en dan zal ik in één van die dagen daarna nog wel een post schrijven.

Heb je vragen of wil je gezellig kletsen? femkescholten@hotmail.com

kusjes,
Femke

Geen opmerkingen: