donderdag 3 april 2014

foto's deel 2.

Heeeii,
Ik had hiervoor al een foto's deel 1 gedaan, daarom hierbij foto's deel 2




Een beetje vies misschien, maar dit was mijn infuus na de operatie. Omdat ik had overgegeven ziet hij groen. Geen idee waarom ik hier een foto van heb gemaakt. Na de operatie was ik erg misselijk en helaas heb ik wel drie keer overgegeven. Dat is erg naar, want ik kon niet omhoog komen omdat ik net aan mijn rug geopereerd was! Mijn hele bed en operatiejas zaten onder en die moesten toen verschoond worden.. Wat een gedoe was het.

Die ballon heb ik gekregen in het ziekenhuis van mijn ouders. Er staat "Get well soon!" op. Die kaartjes daarachter had ik allemaal binnen gekregen toen ik wakker werd na de operatie. Echt al superveel, thanks everyone!


Close up van de kaartjes naar één dag. Zoals je kunt zien ligt ook mijn beer bij mijn voeten die ik van Julia heb gekregen.



Dit was mijn wervelkolom voor de operatie. Zoals je ziet loopt hij in een omgekeerde s. Ik had 55 graden afwijking en ze hebben mijn bovenbocht vastgezet. Mijn onderbocht zou volgens de dokter wel bijtrekken. En dat is inderdaad gebeurd. Deze foto's zijn gemaakt op vrijdag 13 september 2013
Dit is mijn rug na de operatie. Hij is dus aan de bovenkant vastzet met aardig wat pinnen en schroeven. Deze gaan er nooit meer uit, ze blijven in mijn rug voor de rest van mijn leven. Het is raar om je voor te stellen dat dit allemaal in je rug zit. Daar denk ik liever maar niet over na! (; Zoals je ziet is hij aardig recht gezet, want mijn bocht is van 55 graden naar 15 graden gegaan! Woaaaah (:
Dit is mijn rug vanaf de zijkant. Hier zie je de schroeven en pinnen makkelijker zitten.
Dit was na drie dagen. Ik werd op mijn zij gelegd en gelukkig heeft mijn moeder toen een foto gemaakt. Dat bruin-gele is de pleister, waar mijn litteken onder zit. Dat roze is jodium, omdat mijn rug is schoongemaakt, zodat er sowieso geen bacteriën bijkwamen. Dat witte tape ding met dat ronde draadje is de epiduraal. De epiduraal verdoofde mijn rug zodat ik geen pijn zou voelen. Het haakje was ongeveer de grote van een vishaakje.

Dit waren de foto's tot nu toe. Ik ga zeker updates bijhouden.

Heb je vragen? femkescholten@hotmail.com of comment hieronder.

Kusjes,
Femke

















Geen opmerkingen: