maandag 10 maart 2014

14-02-2014

De dag na de operatie. Dag 2.


14-02-2014

Ik had de hele nacht goed geslapen. In de nacht kreeg ik wel telkens medicijnen en kwamen ze mijn kamer binnen, maar telkens viel ik weer in slaap. In de ochtend, rond 8 uur, kwamen dr. Kruyt en dr. Kempen langs om te vragen hoe het met me ging. Mijn pijn was nog steeds 1 of 2 op de schaal van tien en ik voelde me goed. Ik had niet meer overgegeven en ook mijn misselijkheid was weg. Deze dag kwamen er nog best wel veel dokters langs om te kijken hoe het met me gaat, maar helaas ben ik de meeste alweer vergeten. De fysio, wellicht een andere dan normaal, kwam langs en ik zat voor het eerst op de rand van mijn bed. Mijn hele rug voelde raar, net alsof hij niet van mij was, en het deed veel pijn. Ondanks alles voelde ik met toch wel een beetje stoer, want ik zat na de operatie al op de rand van het bed! Deze dag waren er helaas geen pedagogische medewerksters, maar in de middag kwamen Lizzy, Odile en Denise nog langs. Ze hadden mij woensdag verteld dat ze dat niet verstandig vonden, maar ik voelde me niet beroerd dus kwamen ze gezellig samen met mijn vader en Claudia. Lizzy had gelukskoekjes meegenomen en allemaal gekleide beeldjes, dankjewel! Odile had een knuffeltje gemaakt, superlief! En Denise had een geluksboedha meegebracht en die staat veilig op mijn bureau, heel erg bedankt! We kletsten gezellig en ook gingen we skypen met wat mensen uit onze klas. Ook deze dag kwamen er weer veel kaarten binnen en de kaarten die ik gister had gekregen had ik vandaag pas opengemaakt. Mijn hele prikbord hing al vol en ik was hier pas drie dagen, hahaha. Van mijn ouders had ik gister een hollister parfum gekregen en een bodymist van de hollister, een kaartje van one direction, een fotolijst met een foto van mij erin, en ook een geluksboedha. Had ik dubbel geluk! Van mijn zusje had ik een fotolijst gekregen met een foto erin van toen we klein waren en ze had een grabbeldoos voor me gemaakt. Elke dag mocht ik er een cadeautje uittrekken en vandaag had ik gummetjes eruit getrokken. Op elke verpakking zat een lieve spreuk Via de site van het OLVG kon je grote kaarten gratis verzenden en ook van die kreeg ik er vandaag al 8/9 binnen. Ook de whatsappjes bleven binnenstromen en de zusters waren superlief voor me. Ik at deze dag nog bijna niks, maar een paar glazen drinken gingen er wel in. Later werd ik weer een beetje misselijk, maar gelukkig zakte dat weer weg. Ik had een tv, radio en computer boven mijn bed en elke middag keek ik daarmee schaatsen of wat anders, want de Olympische Spelen waren er natuurlijk! In de avond keek ik met mijn moeder The Voice Kids  en daarna drukte ik nog even op de rode knop, zodat de zuster kwam, en ging ik nog één keer op de rand van het bed zitten. Daarna was ik zo moe dat ik al in slaap was gevallen voordat mijn moeder ging slapen.

Heb je vragen? : femkescholten@hotmail.com

kusjes,
Femke

Geen opmerkingen: