dinsdag 11 maart 2014

een update tussendoor en voorstellen! 10-03-2014/11-03-2014

Ja ik weet het, het is vandaag 11-03-2014, maar ik had dit gister al geschreven. Zoals de titel al zegt: een update tussendoor.

10-03-2014

Even een update tussendoor, omdat ik nu met het bloggen bijna een maand achterlig. Sinds dat ik thuis ben ( bijna drie weken geleden) gaat het elke dag stukken beter. Zoals jullie binnenkort kunnen lezen ging het met mij in het ziekenhuis niet altijd even goed, maar sinds dat ik thuis ben kan ik al veel meer! De eerste paar dagen was het alleen de straat uitlopen en weer terug, maar nu kan ik echt al langer dan een uur achter elkaar lopen! Ik ben vandaag voor het eerst twee uurtjes naar school geweest. Dat was zwaar, maar ik ben toch blij dat ik dat gedaan heb. Gelukkig had ik een goede stoel voor mijn rug en hielpen mijn vriendinnen mij met mijn tas. Waarschijnlijk ga ik woensdag en/of donderdag weer! Ook ben ik gister ook al naar het bos geweest en daar heb ik ook weer gewandeld en lang gezeten. De cadeautjes en kaartjes blijven nog steeds binnenstromen en mijn hele kamer ligt al vol! Superlief! Misschien dat ik vrijdag nog ga shoppen met mijn moeder, voor de eerste keer na de operatie, spannend! Ook school was wel spannend, want als iemand in je rug duwt heb je een groot probleem. Maar ik mocht eerder weg en er is gelukkig nog niets gebeurd.
Zaterdag is er een open dag in het OLVG, waar ik dus heb gelegen. Het leek mij leuk om daar heen te gaan, omdat ik alleen maar P3 en P4 heb gezien en de kinderafdeling. Bij P3 heb ik alleen maar de kamer van dr. Kruyt gezien en bij P4 alleen maar de kamer van de anesthesist. Er zijn veel dingen te doen. Je kan bijvoorbeeld een rondleiding krijgen over de operatiekamers. Ik weet niet zeker of ik dit ga doen, want ik heb er zelf gelegen en ik wil geen herinneringen naar boven krijgen. Waarschijnlijk schrijf ik over de open dag ook nog wel wat, dus hou mijn blog maar goed in de gaten!

Omdat ik er net achterkwam dat ik mijzelf nog helemaal niet had voorgesteld leek mij dat nu wel een goed idee!

Ik ben Femke Scholten en ik ben 13 jaar oud (20-07-2000).  Ik weet sinds bijna 6 maanden dat ik scoliose heb en ik ben er ook al voor behandeld.

dit ben ik ^

Ik was voor de operatie 179 cm, maar ik ben inmiddels door de operatie 183 cm en dat vind ik niet leuk :( 
Ik heb een zusje van 10 en ik woon samen met mijn zusje en ouders in één huis.
Ik zit op het Cals College Nieuwegein en ik doe tweetalig gymnasium.
Mijn operatie is helemaal goed verlopen, zonder complicaties en andere dingen, tot nu toe dan he!
Ik moet over ongeveer 2 maandjes weer op controle bij dr. Kruyt.
Ik zit op dansen en musicalles.
Ik zat zeven jaar op volleybal, maar daar ben ik mee gestopt.
Ik heb een hele leuke klas en lieve vriendinnen.
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle kaartjes en cadeautjes!


Kusjes,
Femke

Geen opmerkingen: