zondag 16 maart 2014

Foto's deel 1

Sorry dat ik twee dagen niets online heb gezet. Gister ben ik weer terug geweest maar het OLVG en daar heb ik Laura en Loes weer gezien. Maar zoals de titel al zegt; FOTO'S !!!!!



Dit was de shampoo waar ik mee moest wassen. Het was erg vies spul, maar het moest omdat ik anders misschien bacteriën zou krijgen. 

Dit was het eerste kaartje die ik binnen kreeg in het ziekenhuis. Ik was er net en er was er al 1.
M'n armbandje die ik had in het ziekenhuis. In het begin had ik er twee, maar de tweede is eraf geknipt onder de operatie.
Dit was mijn warmtesticker zodat ik de naald van het bloedprikken en het infuus niet zou voelen.
Hier was ik aan heel lang aan het wachten voor het bloedprikken.
Dit was mijn kamer, maar hier was hij nog leeg hahaha.
Tv kijken met mama de avond voor de operatie. 
Kaartje van Lizzy 💓
Nacht voor de operatie.

Dit was het eerste deel, er komen zeker nog meer foto's! 

Kusjes, 
Femke 

Geen opmerkingen: