woensdag 19 maart 2014

18-02-2014

dag 6, 18-02-2014


18-02-2014

Vandaag kwam de fysio erg vroeg en gingen we lopen! De eerste keer staan was erg raar en daarna liepen we al over de hele afdeling! Ik was erg trots op mezelf, maar ook erg moe door dit kleine wandelingetje. Ik was al minder misselijk en ik at ook al meer. Omdat ik nu kon staan werden er nog een keer röntgenfoto’s van mijn rug gemaakt. Ik werd weer met mijn bed daar naar toe gereden. Na de eerste foto werd het helemaal zwart voor mijn ogen en kreeg ik een piep in mijn oren. Ik ben toen snel weer gaan liggen. Na een paar minuutjes heb ik nog de tweede foto gemaakt en dat ging nog maar net.  In de middag kwamen Julia en Isabelle. Julia had een slinger met foto’s van ons meegenomen, superlief! Ook Isabelle had cadeautjes meegenomen. Ze had dynamietstaafjes, mijn lievelingssnoep, en een lippenbalsem van een uil, superschattig en lekker! Als surprise kwam Olivia en Anouk ook langs! Ze hadden allebei een superschattige knuffel meegenomen met glitteroogjes en die liggen nu vertrouwd in mijn nieuwe bed. Met z’n vieren hebben we schaatsen gekeken en vlogen de koppen warme chocomel deluxe er doorheen, alleen nam ik niet hahaha. Toen ze net weg wilden gaan kwamen mijn tante en nichtje. Ze hadden een pupa, O.P.I, nagelvijl en een this is it nagellakje meegenomen, dankjewel! Mijn zusje zag ik bijna nooit. Ze was de hele dag in het ziekenhuis, maar ze had al allemaal vriendinnen gemaakt, dus die kwam bijna niet meer langs bij mij. Ze bleven even, maar op een begeven moment gaf ik aan dat ik het niet meer goed trok. Ook ben ik vandaag voor het eerst naar de wc gelopen en dat was erg zwaar. Omdat ik nog niet mag bukken en lang ben, was het bukken om op de wc te gaan zitten ook moeilijk en deed het veel pijn. Ook trok ik met mijn vriendinnen per ongeluk mijn infuus eruit en had ik in de avond weer pijn.. Ik hoorde die dag dat ik morgen naar huis mag en daar was ik wel blij mee. Ook deze nacht was weer zwaar, pff het slapen hier lukt echt niet met die pijn!

Heb je vragen? femkescholten@hotmail.com

kusjes,
Femke

Geen opmerkingen: