dinsdag 18 maart 2014

16-02-2014

Jaa ik loop een beetje achter, maar dit is dag 4, 16-02-2014.





16-02-2014


Ik werd deze ochtend wakker met erg veel pijn en misselijkheid. De pijn was weer niet te houden en verschillende dokters kwamen langs mijn bed. Ze wisten maar niet wat ze moesten doen. Ik kreeg extra medicijnen en ik voelde me beroerd. Ook mijn epiduraal was vandaag weer stopgezet, maar doordat het voornamelijk spieren waren hielp hij toch niet. Ze gaven me ook nog een spierverslapper, maar die hielp ook niet.  Ze dachten dat er misschien iets mis was met mijn schroeven/pinnen en daarom moest ik een röntgenfoto laten maken. Daarvoor kreeg ik ook al een hele schorre stem en gaven ze mij een ijsje. Die schorre stem kwam waarschijnlijk door de tube die in mijn keel voor zuurstof heeft gezeten. Dat ijsje was wel lekker, want ik at helemaal niks. Daarna werd mijn bed, samen met Loes, naar de afdeling radiologie gebracht. Daar werden, gelukkig liggend, foto’s van mijn rug gemaakt en hoorde ik dat er gelukkig niets aan de hand was met mijn schroeven en pinnen. Dat was wel even een opluchting. Ik zat helaas de hele middag en avond in mijn bed te gillen van de pijn en ik voelde me weer erg naar. Voor die middag heb ik mijn tante, oom, neefje en nichtje moeten afbellen, wat ik wel jammer vond, maar het kon niet anders. Ook deze nacht sliep ik  niet en dat was erg zwaar.

Als je vragen hebt: femkescholten@hotmail.com
Instagram: kissfemke

Kusjes,
Femke

Geen opmerkingen: